Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2006 17:29 - Търпение му е майката...
Автор: adeto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1739 Коментари: 3 Гласове:
0



Здравейте, хора,

днес ми се скапа деня от сутринта - шефа решил да стане по-рано, доста рано / сигурно го е затресла нервата и не е могъл да спи / та дошъл той рано-рано на работа и седи и си гледа часовника.....
Аз в 99% от случайте съм точна дори по-раничко идвам  на работа , днес имаше доста тежкотоварни автомобили на пътя и закъснението ми от 5 минути  се оказа  - ФАТАЛНО...не че имаше нещо пропуснато за това време или нещо спешно за вършене - ...."въпрос на приницип..." било, не 5 минути след , а 5 минути преди .... е това е да си шеф - винаги има право ...!!!
А защо ли като се работи по 5-6 часа , да правилно съм написала - ЧАСА не минутки, след работно време - ..."ТОВА НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА ..."-беше отговора , дали както на идване на работа трябва да сме точни - да не вземем да си тръгваме ТОЧНО НАВРЕМЕ като свърши работния ден - защото и без това  - нито се заплаща допълнителният труд , той се ..."компенсирал с по-малкото работа през някой от месеците на годината " - тоест - това че има месеци в които се работи по 12, 14 , 16 и т.н. часа - СЕ компенсира с това че в другите месеци се работи на нормален работен ден - КАК ВИ СЕ ВИЖДА ??? Аз още малко ще потърпя - от време на време си мисля че името или фамилията спокойно могат да ми бъдат  /....ТЪРПЕНИЕТО или ТЪРПЕЛИВАТА..../ ама тя чашката се пълни...........още малко .....
и така до-кога не знам....само да вмъкна че някой беше писал , че ние българите не сме знаели -какво значи да работиш, не знаем - значението на думичката "оувъртайм" - само дето май работодателите се правят че не го знаят .....ама айде ще взема много да задълбавам темата и ще стане дебела - а така само се ядосвам - не си мислете , че не съм пробвала да си защитя правата , и не само моите , ама все на глухата страна им се пада - докато има хора дето работят зада не умрат от глад / за дребни левчета/ ще е така....
аз поне има за какво да търпя ....все още е така , но както е тръгнало с тая инфлация , не искам да се сещам от догодина с Евросъюза как ще сме - ТРЪПКИ МЕ ПОБИВАТ.....ама нали надеждата за по-добър живот не ме напуснала - това ме крепи - догока  - НЕЗНАМ ...................................


Тагове:   МУ,   майката,   търпение,


Гласувай:
0



1. adeto - правописни грешчици си открих....съжалявам
03.10.2006 17:49
...така на един дъх си излях душата, обидата ми е доста големичка и не си проверих написаното- извинете ме - приятели .....не съм неграмотна.....съжалявам...благодаря , че ви има !
цитирай
2. ady - Съчувствам ти
03.10.2006 18:03
и те разбирам. Но Шефа Винаги Има ПРАВО.Пожелавам ти и ти да станеш ШЕФ.
цитирай
3. anahata - твоето
03.10.2006 18:06
не е до търпение,а до възможност за избор. Защото ако нямаш шансове да си намериш друга по-добра работа за същата или по-висока заплата, е повече от ясно защо търпиш. Ако обаче имаш възможност - използвай си правото да избираш
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: adeto
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17841
Постинги: 4
Коментари: 5
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930